Wyjątkowa okazja! -25% zniżki na wszystkie Nasze kosmetyczki!🎉🎉 Kod: KOSMETYCZKI25
0
Plums Corner

Zasady zwrotu

Prawa odstąpienia od umowy:

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie DO 14 dni bez wskazania przyczyny. Aby móc skorzystać z tej opcji, należy złożyć oświadczenie o odstąpienie od umowy na Nasz e-mail: [email protected]

W powyższym oświadczeniu należy wskazać numer zamówienia, datę złożenia zamówienia, zakupione produkty, opłaconą kwotę oraz przesłać potwierdzenie opłaty.

Po przesłaniu do Nas e-maila z oświadczeniem, powinieneś otrzymać od Nas jego potwierdzenie drogą elektroniczną.

Zwrot poniesionych kosztów następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia (taką samą drogą jak została jak wybrana metoda płatności).

Jeżeli wysłane do Nas oświadczenie nastąpiło przed otrzymaniem zakupionego produktu, np. w trakcie jego dostawy- sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności. Sprzedawca może wstrzymac sie ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem.

Jeżeli następuje zwrot produktu, kupujący powinien odesłać zakupiony przedmiot niezwłocznie (w terminie 14 dni od dnia powiadomienia sprzedawcy o odstąpieniu od umowy)

Produkt powinien do Nas dotrzeć w stanie nienaruszonym.

W przeciwnym wypadku zgodnie z przepisami nie ponosimy odpowiedzialności za zwrot.

 

Reklamacja i gwarancja

Podczas produkcji korzystamy z najwyższej jakości materiałów i stawiamy na najwyższą jakość. Przed pakowaniem i wysyłką zakupionych przez Państwa produktów, dokładnie sprawdzamy Nasze produkty, aby nie posiadały żadnych wad ani uszkodzeń. Przykładamy również niezwykłą uwagę do pakowania Naszych produktów, dbamy o jakość i estetykę.

W przypadku uszkodzenia przesyłki w trakcie dostawy, należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia u dostawcy, abyśmy na jego podstawie mogli rozpocząć procedurę reklamacji.

Reklamację należy zgłaszać drogą elektroniczną z dokładnym opisem sytuacji oraz zamieszczonym protokołem uszkodzenia.

Sprzedawca po otrzymaniu żądania reklamacyjnego z Państwa strony, ustosunkuje się adekwatnie do sytuacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jego złożenia.